Hvordan burde jeg markedsføre min butikk?

Det er vanskelig å svare på dette spørsmålet på generelt grunnlag, noen metoder fungerer bra for noen mens for andre fungerer det heller dårlig. Felles for alle butikker er at de burde være tilstede med annonser på Google Ads (tidligere AdWords). Du har garantert sett Google Ads-annonser. Gjør et søk i Google, på topp og på høyre side ser du "Sponsede lenker". Dette er betalte annonser hvor annonsør betaler x antall kroner for hvert klikk på annonsen.

Vi kan hjelpe deg

Vi har egne eksperter på markedsføring som kan hjelpe deg.
Her kan du lese mer om hva vi kan hjelpe deg med

Andre markedsføringskanaler som burde vurderes:

  • Finn.no
  • Facebook-annonser
  • Facebook-grupper
  • Vær aktiv på diskusjonsforum i din nisje, kanskje reklame i signatur?
  • Annonser på relevante nettsteder i din nisje
  • Delta på Pointshop.no
  • Kelkoo.no, Prisjakt.no og lignende tjenester, fungerer for enkelte bransjer