Fordypning i avanserte tjenester
  • 30 Jan 2024
  • 4 Minutter å lese
  • Mørk
    Lys
  • Pdf

Fordypning i avanserte tjenester

  • Mørk
    Lys
  • Pdf

Article Summary

Personalisert shopping

Personalisert shopping er en tjeneste som følger med i din prisplan hos Mystore, her får du en oversikt over hva som følger med i din plan og tilhørende hjelpeartikler.

Personalisert søk følger med i alle pakkene våre.
Produktanbefalinger følger med i Smart og Pluss pakkene.
Plattform følger med i Pluss pakken.

Generelle hjelpeartikler:

Personalisert søk

Denne tjenesten gir deg et avansert søk i din nettbutikk hvor du kan sette opp synonymer og nøkkelord som kobles slik du selv ønsker. Vi har flere hjelpeartikler som omhandler denne funksjonen.

Relaterte hjelpeartikler:

Hva er personalisert søk: Denne artikkelen omhandler tjenesten personalisert søk og forklarer hvordan synonymer, nøkkelord og egendefinerte resultater fungerer.
Les artikkelen her.

Personaliserte produktanbefalinger

Ved å bruke produktanbefalinger vil du vise frem større deler av din produktkatalog. Dette hjelper kunden å finne det de egentlig er ute etter.

Vi har flere typer algoritmer som kan brukes på ulike sider:

  • Relevante produkter: "Relevante produkter" er perfekt for å øke mersalget av produkter. Denne kan for eksempel brukes i kassen, handlekurven eller på produktsiden for å tilby kundene produkter som de ikke har kjøpt. Dette kan være produkter som passer til noen av produktene de har i handlekurven, eller basert på et spesielt produkt.
  • Alternative produkter: Denne funksjonen lar deg vise alternative produkter for produktet som kunden ser på. Denne passer bra til å ha på produktsiden. "Alternative produkter" vil vise andre produkter som tilhører samme type produkt. Dette kan for eksempel være hvis man ser på en regnjakke fra Helly Hansen. Da blir man presentert med andre regnjakker/bukser fra Helly Hansen eller andre produsenter.
  • Populære produkter: "Populære produkter" er nyttig å ha på forsiden av nettbutikken. Den gir de besøkende en rask oversikt over hva som er populære og "up and coming". Dette kan være sesongbasert eller nye produkter som plutselig ha blitt kjøpt veldig mye.
  • Bestselgere: På samme måte som "Populære produkter" er "Bestselgere" perfekt for å ha på forsiden. Kunden får et kjapt innblikk i hva som er de bestselgende produktene i nettbutikken.

Relaterte hjelpeartikler:


 

Personalisert shopping - Plattform

Med plattform så kan du designe dine egne e-poster, sende ut personlige e-poster, gi kundene unike rabattkode i belønning via popups eller e-post og du får en oversikt over hva som skjer i nettbutikken i sanntid

Generelle hjelpeartikler:

Oversikt: Se hva som skjer i nettbutikken i sanntid. Få oversikt over hva kundene har i handlekurven, total handlekurv sum, populære produkter akkurat nå, og mye mye mer.


E-poster: Design din egen e-post ved hjelp av vår dra og slipp bygger. Send ut personlige eposter basert på hva kunden har gjort i nettbutikken.

Relaterte hjelpeartikler:

Flyt: Med vårt flytsystem kan du opprette egne kundereiser skreddersydd for hva kunden har foretatt seg i nettbutikken.

Relaterte hjelpeartikler:

 

Pop-ups: Bruk pop-ups for å samle inn eposter til ditt nyhetsbrev. Sett opp regler for å bare vise en pop-up til utvalgte kunder.

Relaterte hjelpeartikler:

 

Rabattkoder: Gi kundene unike rabattkode i belønning via pop-ups eller e-post. Du bestemmer selv mye mye rabatten skal være på, og hvor lenge den skal være gyldig. Du får også statistikk over hvor mye de ulike kodene har generert i omsetning.

Relaterte hjelpeartikler:

Logistikk

Mystore Logistikk er forretningssystemet som hjelper deg å forbedre bunnlinjen.
Automatiske innkjøp, smart varemottak og en smidig varetelling gjør det enkelt å ha kontroll på bestillinger, ordrer som venter på varer og lagerbeholdning. 


Se priser og pakker her.

Innkjøp

Innkjøpsmodulen er kjernen i Mystore Logistikk og forenkler innkjøp, mottak, oversalg og ordrebehandling. Dette sparer deg dyrebar tid


Relaterte hjelpeartikler:

Mottak

Smart varemottak oppdaterer lager, ordrer og lar deg gjøre justeringer på tilknyttede produkter.


Relaterte hjelpeartikler:

Varetelling

Få full kontroll på ditt lager med varetelling, samt daglig lagerverdirapport for full kontroll på lagerverdi.
 

 

Relaterte hjelpeartikler:

Lagerverdirapport

Lagerverdirapporten lagrer daglig en oversikt over din varebeholdning slik at du enkelt kan se lagerverdi og utsalgsverdi.

Etter aktivering tar rapporten et bilde, såkalt snapshot, av butikkens varebeholdning hver kveld kl. 00:00. 

Påfølgende dag kan du i rapporten slå opp for å se både lagerbeholdning, lagerverdi og utsalgsverdi av hele varebeholdningen din. 

Hvert snapshot lagres slik at du kan gå tilbake i tid for å se beholdning.


Relaterte hjelpeartikler:

Regnskap

Regnskap er noe du nødvendigvis må forholde deg til om du skal drive en butikk.
Men MÅ du ha en integrasjon mellom nettbutikken og regnskapssystemet ditt?
Svaret er nei. Du må ikke, men du kan. 

En integrasjon vil overføre informasjon om ordrene og hjelpe deg med bokføring av disse. Dette kan osgå gjøres manuelt. En integrasjon mot regnskap er derfor en mulighet, men ikke et must. Her er en oversikt over hvilke systemer vi har løsninger for.

Direkte integrasjoner
Dette er integrasjoner som driftes og settes opp av Mystore i samarbeid med regnskapssystemet. 

Tredjeparts integrasjoner

Dette er integrasjoner som driftes og settes opp av vår integrasjonspartner iizy, det krever en egen support avtale med vår partner. 

  • Fiken
  • Visma Business
  • Visma Global
  • 24SevenOffice
  • Poweroffice GO
  • Xledger

Var denne artikkelen nyttig?

Changing your password will log you out immediately. Use the new password to log back in.
First name must have atleast 2 characters. Numbers and special characters are not allowed.
Last name must have atleast 1 characters. Numbers and special characters are not allowed.
Enter a valid email
Enter a valid password
Your profile has been successfully updated.