Hvilken funksjonalitet følger med i prisplanen?

Denne artikkelen omhandler funksjonene som følger med i de ulike prisplanene våre, samt våre logistikk pakker.

Prisplan

Logistikk

 

Prisplan

For å sette opp en nettbutikk hos Mystore så må du ha en aktiv prisplan, her kan du velge mellom Start, Smart og Pluss.

Start planen er perfekt for deg som behøver å holde kostnadene nede i oppstartsfasen av din streben mot en sunn og lønnsom bedrift.

Smart planen er vår mest populære plan og er hovedsaklig for bedrifter som har vekst som hovedmål, planen inkluderer funksjonalitet som hjelper deg på veien mot dette målet.

Pluss planen inneholder det meste av vår funksjoner og passer perfekt for en veletablert bedrift som ønsker effektivitet i alle ledd.

 

Alle prisplanene inkluderer følgende:

Full oversikt over våre prisplaner finner du her.

Start

Følgende funksjonalitet følger med i Start planen:

  • Lagerhistorikk 
    Denne funksjonaliteten gir deg muligheten til å holde kontroll på hvilke ordrer som justerer lagersaldo opp og ned, det vil si at du alltid kan gå tilbake å se på hva som endret lagersaldoen på et spesifikt produkt.

    Les mer om funksjonaliteten her.
  • Varetelling
    Denne funksjonaliteten er utmerket til når du skal telle over ditt varelager, vi har flere hjelpeartikler som omhandler denne funksjonen.

    Les mer om funksjonaliteten her eller se vår YouTube serie som omhandler denne funksjonen her.
  • Rabattkoder 
    Denne funksjonaliteten gir deg muligheten til å sette opp rabatter som kan knyttes mot produkter eller kategorier, samt oppsett av kvantumsrabatt og "kjøp X få Y" type rabatter.

    Les mer om disse funksjonaliteten her.
  • Crall - Søk
    Denne funksjonaliteten gir deg et avansert søk i din nettbutikk hvor du kan sette opp synonymer og nøkkelord som kobles slik du selv ønsker. Vi har flere hjelpeartikler som omhandler denne funksjonen.

    Les mer om funksjonaliteten her.
  • Strekkoder
    Denne funksjonaliteten gir deg muligheten til å generere og skrive ut strekkoder på dine produkter, du kan også bruke strekkoder du får fra leverandør.

    Les mer om funksjonaliteten her.

Smart

Følgende funksjonalitet følger med i Smart planen, samt alle Start funksjonaliteter:

  • Gavekort
    Denne funksjonaliteten gir deg muligheten til å selge gavekort i din butikk, da vil du få et produkt i butikken som heter gavekort og hvor kundene kan velge valgfritt beløp.

    Les mer om funksjonaliteten her.
  • Kampanjesenter
    Denne funksjonaliteten gir deg muligheten til å opprette kampanjer på din butikk hvor du kan sette start og slutt tidspunkt slik at kampanjen skrur seg av og på automatisk, samt velge hvilke produkter som skal inkluderes.

    Les mer om funksjonaliteten her.
  • Avansert lagerstyring
    Denne funksjonaliteten gir deg muligheten til å sette opp lagergrupper med unike regler, slik at du enkelt kan markere varer som bestillingsvarer, varer på fjernlager osv. Dette gir en god flyt på produkter og lagerbeholdning.

    Les mer om funksjonaliteten her.
  • Crall - Produktanbefalinger 
    Denne funksjonaliteten gir deg muligheten til å vise karuseller på din nettbutikk, disse kan vises på forsiden, produktsider og i handlekurv. Denne appen bruker AI-teknologi for å vise relevante produkter til de som besøker din butikk.

    Les mer om funksjonaliteten her.
  • Filter
    Denne funksjonaliteten gir deg muligheten til å la besøkende på din butikk filtrere på produkter, den kommer med et sett standard filter men det er også mulighet til å bygge egne filter ved bruk av produktegenskaper.

    Les mer om funksjonaliteten her.
  • Google Shopping
    Denne funksjonaliteten gir deg muligheten til å presentere produktene i din nettbutikk direkte i Google sitt organiske søk. En produktfeed fra din butikk vil bli gjort tilgjengelig og den kan brukes for å få lagt inn produkter i Google Shopping.

    Les mer om funksjonaliteten her.
  • Facebook Feed & Instagram shopping
    Denne funksjonaliteten gir deg muligheten til å benytte butikkens produktkatalog på Facebook og Instagram. Ved å ta i bruk katalogen så har du mulighet til å presentere produktene dine direkte på Facebook og i Instagram Shopping.

    Les mer om funksjonaliteten her.

Pluss

Følgende funksjonalitet følger med i Pluss planen, samt alle Smart funksjonaliteter:

  • Google tag manager
  • Crall Plattform - Automatisk e-post flyt 
Denne funksjonaliteten inneholde flere funksjoner, med Crall plattform så får du tilgang på følgende:

    • Chat som kobles til nettbutikken
    • Live oversikt over besøkende i nettbutikken
    • E-post flyt som inkluderer:
          - E-post for forlatt handlekurv
          - Spesialtilpasset ordrebekreftelser
          - Personlige e-poster basert på regler
          - Send ut mail til "sovende kunder"
    • Pop-ups
          - Informere kunder om viktig informasjon med pop-up
          - Hente inn mailadresser med et godt budskap eller av rabattkode i gave
    • Apps
          - Kobling på nyhetsbrevApps
          - Kobling mot Trustpilot (Reviews)


Du kan lese mer om Crall plattform ved å trykke her.

 

Logistikk

Logistikk pakkene er tilleggspakker du kan velge ved siden av din prisplan.
Løsningen optimaliserer flyt mellom innkjøp og ordrebehandling og hjelper deg å få kontroll på lageret, samt fjerne frustrasjoner og tidstyver på flere steder i prosessen, slik at du kan spare tid, penger og tilrettelegge for kvalitet, fornøyde kunder og økt salg.

Full oversikt over våre logistikk pakker finner du her.

Alle hjelpeartikler som omhandler logistikk finner du her.

Start

Følgende funksjonalitet følger med i Start planen:

  • Minimum lagerbeholdning
    Denne funksjonaliteten gir deg muligheten til å sette minimum lagerbeholding per produkt, en e-post blir sendt når lagerbeholdningen når grensen du har satt slik at du kan bestille opp flere varer.

    Les mer om funksjonen her.
  • Lokasjoner
    Denne funksjonaliteten gir deg muligheten til å legge lagerlokasjon på dine produkter.
  • Innkjøp & mottak
    Innkjøpsmodulen oppretter og oppdaterer automatisk innkjøpsordrer når du overselger en vare. Eller du kan enkelt opprette manuelle innkjøp, enten fra selve innkjøpet eller fra en produktside. 

    Les mer om innkjøp her og mer om mottak her.
  • Dokumentarkiv
    Denne funksjonaliteten gir deg muligheten til å laste opp filer knyttet til innkjøpet, slik at de kan samles på én plass. 
    Filene er interne og blir ikke sendt ut til leverandør eller kunder. Perfekt for deg som vil ta vare på faktura, ordrebekreftelse, fortollingsdokumentasjon etc. på én plass.
  • Forhåndssalg fra innkjøp

    Forhåndssalg er en funksjon som lar deg sette hvor mange av et bestilt antall som skal kunne forhåndsselges før innkjøpsordren er mottatt.

    F.eks. har du bestilt 100 stk. av en vare men ønsker bare å forhåndsselge 50 av disse.
    Med forhåndssalg kan du på hver varelinje i en innkjøpsordre si hvor mange som skal selges og hva som skal skje når antallet nås.

    Les mer om funksjonaliteten her.

Kontroll

Følgende funksjonalitet følger med i Kontrol planen, samt alle Smart funksjonaliteter:

  • Innkjøpsassistent
    Denne funksjonaliteten lager bestillingsforslag basert på salg i perioder, lagerstatus og aktive innkjøp. Assistenten ser på salgene du hadde i en gitt periode og foreslår hva du må kjøpe inn basert på hva du har på lager og salg i tidligere perioder.

    Les mer om funksjonen her eller se vår YouTube video om funksjonen her.
  • Utvidet leverandørstøtte
    Den funksjonaliteten gir støtte for å koble flere leverandører til samme produkt. Hver leverandør kan ha unik innpris, valuta og artikkelnummer.

    Les mer om funksjonen her eller se vår YouTube video om funksjonen her.
  • Import av innkjøp
    Med import av innkjøp er det mulig å opprette innkjøpsordrer fra CSV- og XLS-filer. 
    Spesielt praktisk for de som har store innkjøp i regneark fra tidligere, eller mottar innkjøp fra leverandører. 

    Se vår YouTube video om funksjonen her.
  • Eksport av innkjøp

    Denne funksjonaliteten gir støtte til å eksportere hele utvalget som er gjort på oversikten. Du kan altså sette opp søk og filter for så å eksportere utvalget til CSV. 

    Les mer om funksjonaliteten her.

  • Samleplukkliste
    Denne funksjonaliteten gir deg muligheten til å skrive ut en oversikt for utvalgte ordre, som viser hvilke produkter, og hvor mange av hvert produkt, du skal plukke med deg for å pakke og sende de valgte ordrene.

    Les mer om funksjonaliteten her.