- Hjelpesenter
- Kontrollpanel
- Ordrebehandling
Hvordan endre en ordre
Her går vi gjennom de vanligste spørsmålene vi får om manuell endring av en ubehandlet ordre.
Ordrer som ikke er behandlet av Klarna eller Vipps.
Det hender sluttkunden kontakter deg for å få endret en ordre. Det kan være at kunden ønsker å fjerne et produkt, eller endre antallet som er bestilt. Under finner du viktig informasjon om hva som er mulig, og hva som ikke er mulig med manuell endring av en ordre.
Ordrer betalt med Klarna og Vipps
Gå til ordrebehandling og trykk "Detaljer på ordren du ønsker og endre, deretter trykker du på "Endre ordre".
Det er ikke mulig å endre en ordre etter den er blitt behandlet.
Følgende er mulig å justere på ordrer betalt med Klarna og Vipps
- Justere antall produkter nedover
- Redusere prisen på produkter
- F.eks 10% reduksjon på alle varelinjer pga. rabatt
- Fjerne produkter fra ordren
- Sett antall fra for eksempel "1" til "0" eller "2" til "1" osv.
Følgende er IKKE mulig å justere på ordrer betalt med Klarna og Vipps
- Øke antall produkter på en varelinjer
- Øke ordretotalen
- Legge til flere produkter
- Legge til rabattkoder eller gavekort
- Fjerne produktet ved å huke av "Fjern"