Få en oversikt over tilgjengelige innstillinger i modulen.
Innhold
Innkjøpsmodulen har en rekke innstillinger som gjør opplevelsen praktisk og mer brukervennlig.
Under "Innstillinger" i sidemenyen finner man både brukerinnstillinger og globale innstillinger.
Brukerinnstillinger er unik for hver bruker i kontrollpanelet mens globale innstillinger gjelder for hele modulen, uansett hvilken bruker det er.
Brukerinnstillinger
Status
Velg hvilke statuser som skal vises som standard på innkjøpsordreoversikten. Velg mellom én, flere eller alle statuser.
Antall pr. side
Velg mellom 15, 25, 50, 100 og 150.

Ordrestatus fullførte ordrer
Takket være reservasjoner kan man automatisk flytte ordrer som venter på varer og blir komplett som følge av mottaket. Denne innstillingen lar deg sette hvilken ordrestatus som skal være standard for komplette ordrer. Husk, du kan overstyre denne ved hvert mottak.
Vis produktsøk i bunn?
Lar deg velge om produktsøket skal vises over eller under varelinjene i en innkjøpsordre.

Vedleggsformat ved sending til leverandør

Sortering av varelinjer
Lar deg velge om varelinjer som blir lagt til skal legge seg øverst eller nederst i en innkjøpsordre.
Valget "Nyeste til eldst" vil plassere nye varelinjer øverst i oversikten. Valget "Eldst til nyeste" vil legge de siste varelinjene nederst i oversikten.
Globale innstillinger
Ordreoppsummering i CSV
Viser hvilke ordrer og hvilket antall varer de venter på under hver varelinje i CSV til leverandør.
Vis innpris i vedlegg
Avsenders e-postadresse
E-postadressen som står som avsender på innkjøpsordrene. Kan også overstyres pr. innkjøpsordre.
Husk!
Etter du har gjort endringer må du lagre disse med knappen oppe til høyre.