Ordre i nettbutikken stemmer ikke overens med informasjon registrert hos klarna

Denne artikkelen forklarer hvorfor det kan oppstå situasjoner ved redigering av ordrer i kontrollpanelet som føre til beløpsavvik mellom Mystore og Klarna. 

 

Med flesteparten av ordrene i nettbutikken så opplever du ikke denne feilen.
Men på enkelte ordre/kunder, så kan endringen føre til at Klarna ikke lengre kan gå god for ordren.

Flesteparten av tilfellene av denne feilmeldingen skjer når en bytter produkter i en ordre som ikke er oppdatert og aktivert mot Klarna.

Grunner for at ordren ikke blir godkjent:

- Kredittgrense

- For gammel ordre

- Kommunikasjonsfeil

For og rette feilen så anbefaler vi først at du prøver og korrigere ordren manuelt i Klarna merchant portal.

Dersom du ikke klarer og korrigere feilen gjennom klarna, så bør du kansellere ordren helt og be kunden sende inn ordren på nytt gjennom nettbutikken.