- Hjelpesenter
- Kontrollpanel
- Ordrebehandling
Ordre i nettbutikken stemmer ikke overens med informasjon registrert hos klarna
Denne artikkelen forklarer hvorfor det kan oppstå situasjoner ved redigering av ordrer i kontrollpanelet som føre til beløpsavvik mellom Mystore og Klarna.

Med flesteparten av ordrene i nettbutikken så opplever du ikke denne feilen.
Men på enkelte ordre/kunder, så kan endringen føre til at Klarna ikke lengre kan gå god for ordren.
Flesteparten av tilfellene av denne feilmeldingen skjer når en bytter produkter i en ordre som ikke er oppdatert og aktivert mot Klarna.
Grunner for at ordren ikke blir godkjent:
- Kredittgrense
- For gammel ordre
- Kommunikasjonsfeil
For og rette feilen så anbefaler vi først at du prøver og korrigere ordren manuelt i Klarna merchant portal.
Dersom du ikke klarer og korrigere feilen gjennom klarna, så bør du kansellere ordren helt og be kunden sende inn ordren på nytt gjennom nettbutikken.