Feilmelding mot Klarna - artikkelnummer

Hvis du behandler ordrer, og får følgende feilmelding ved oppdatering og aktivering av ordre: 
"Det oppstod en feil under kommunikasjon med klarna. Ordren ble ikke markert som "sendt". Feilmelding: We were not able to recognize the list of articles in this order. Please make sure that the article numbers match the order and try again."

Årsaken til dette kan være en av disse:

  1. Produkter eller varianter uten artikkelnummer
  2. Produkter med varianter som mangler artikkelnummer

  3. Produkter eller varianter med samme artikkelnummer

Hvis ordren inneholder produkter eller varianter i forhold til punktene 1-3, vil det bli problem å overføre ordren, siden Klarna bruker artikkelnummer til identifisering av produkter og varianter.

Løsningen vil her være å behandle og aktivere disse ordrene direkte i Klarna Portal.

Det er viktig at produkter og varianter har unike artikkelnummer, både i forhold til ordrebehandling mot Klarna, ved import og eksport, ved bruk av Datakasse og i forhold til rapporter.

 Du kan lese mer om bruk av artikkelnummer her.