Hva er Crall Søk?

Hva er Crall søk og hvorfor bør man ha dette?

Vi lever i en tid der kunder har dårlig med tid men samtidlig blir eksponert for mye informasjon fra mange ulike selskaper. Tenk at du fått inn en kunde gjennom en annonse på Facebook eller Google, noe som alltid ikke er enkelt. Når vi fått inn kunden i butikken så har vi i mange fall bare noen sekunder på oss å presentere hva som er relevant, hvis ikke så vil kunden bare gjøre noe annet. Noe som er en stor grunn til at kunde går ut fra butikk er just søk, fremfør alt søk som ikke gir resultat. En god søkefunksjon er spesielt viktig på mobil, der kundene har mindre oversikt og ofte har et kortere oppmerksomhetsspenn.  

Det er just det Crall søk kan hjelpe med! 

Crall søket gjør at kundene basert på hva de mater inn i søkefeltet allerede for man klikket søk får opp forslag på relevante produkter, kategorier eller merker. Dette gjør at kunde direkte kan gå inn på det som er relevant for dem og dersom du klikker på søk så får de opp et filter. 

search_bb

Crall søket er basert på AI teknologi hvilket innebærer at det blir bedre og smartere jo lengre du har det i butikken. Et godt søk vil hjelpe deg øke konvertering og redusere bounce rate. 

Crall søk inneholder f.eks.  

  • Filtrert resultat
  • Forslag på produkter med produktbilde
  • Synonymer
  • Søk uten resultater
  • Nøkkelord
  • Egendefiniert resultat
  • Komponenter