Hva er en "glemt handlekurv e-post" ?

Kort fortalt kan man si at dette er en funksjon som får Crall til å betale for seg selv.

I en rekke studier som er foretatt kan man se at rundt 67% av alle handlekurver blir forlatt før de har gjennomført et kjøp. Basert på denne informasjonen vet vi at det er mye penger å hente ved å forsøke å hente tilbake "tapte" salg. 

Med vår løsning kan du enkelt opprette en e-post som sendes ut automatisk til alle kunder som forlater handlekurven sin. Du kan selv bestemme når e-posten skal sendes ut, men i følge vår data er standardinnstillingen god nok.

Økt ordre-verdien betraktelig

I tillegg til å påminne kundene om produktene de lot ligge igjen kan du også legge ved visning av andre produkter som er relevante for produktene de har i handlekurven. 

Mål responsen

I kontrollpanelet vil du ha tilgang til å se statistikk for hver enkelt e-post. Du kan se hvor mange som har åpnet, klikket, omsetning og antall gjennomførte transaksjoner.

Følg opp kunder automatisk etter noen dager

For å øke sjansen for at kunden skal gjennomføre kjøpet kan du opprette en til e-post som sendes ut til kundene som ikke handler etter første e-post ble sendt ut. Du kan f.eks legge ved en rabattkode på 10% for å øke kjøpelysten.